Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over de samenvoeging van 1voud en Meijers Vitaal.
Is 1Voud Arbo overgenomen?
We spreken niet van een overname, maar van een bundeling van krachten. Wij voegen twee bedrijven samen en nemen als 1Voud-aandeelhouders een substantieel belang in de nieuwe organisatie. Deze stap is een logisch en zorgvuldig gekozen vervolg op een succesvolle, rijke geschiedenis van vele jaren ondernemerschap.
Onder leiding van Monique en het team is een robuuste en betrouwbare organisatie opgebouwd met een sterke reputatie, die jaarlijks een gezonde groei laat zien.
Met het oog op de veranderende markt en de behoefte aan slagvaardigheid in het steeds verder consoliderende landschap, hebben wij gekozen voor een strategisch partnerschap. En dit biedt nieuwe kansen voor klanten én medewerkers.
Wat betekent deze verandering voor mij als klant?
Wat voor het hele team absoluut voorop blijft staan, is de persoonlijke aandacht, korte lijnen en de vertrouwde manier van samenwerken die jullie van ons gewend zijn. Dat verandert niet.
We blijven stevig geworteld in de regio en hechten veel waarde aan onze lokale binding. Daarnaast ons DNA verandert niet: dezelfde mede-eigenaar, met dezelfde missie en visie waarmee we ooit zijn begonnen. Het hele team blijft en we zijn er trots op dat we al jaren met dezelfde collega’s het werk mogen verrichten. We willen juist de persoonlijke arbodienst zijn én blijven, dichtbij en herkenbaar.
Blijft mijn huidige contactpersoon hetzelfde?
Ja, de huidige vertrouwde contactpersonen blijven en werken op de huidige diverse locaties en vanuit ons kantoor in Zutphen. Ook de backoffice medewerkers blijven door dezelfde contactpersonen en bedrijfsartsen geholpen worden.
Moet ik iets doen als klant?
Nee, u hoeft als klant op dit moment niets te doen. Uw bestaande afspraken en dienstverlening blijven gewoon doorlopen.
Wat gebeurt er met mijn bestaande Arbocontract?
Uw bestaande Arbocontract blijft volledig van kracht. De voorwaarden en looptijden veranderen niet.
Blijven mijn medewerkers dezelfde ondersteuning krijgen?
Absoluut. De kwaliteit en continuïteit van de ondersteuning blijft onze prioriteit.
Wat gebeurt er met mijn klantgegevens en privacy?
Uw klantgegevens worden met dezelfde zorg en vertrouwelijkheid behandeld als voorheen. We zijn nog steeds een ISO gecertificeerde arbodienst.
Blijven mijn lopende trajecten (bijv. re-integratie) doorlopen zoals gepland?
Ja, alle lopende trajecten zoals re-integratie, begeleiding en verzuimbegeleiding gaan ongewijzigd door. Het samengaan heeft geen invloed op de planning of de uitvoering van uw traject.
Heb ik nog steeds toegang tot dezelfde artsen en specialisten?
Ja, de toegang tot bedrijfsartsen en andere specialisten blijft hetzelfde.
Wordt mijn dossier overgedragen?
Nee, uw dossier blijft in behandeling bij de huidige deskundigen en uw vertrouwde contactpersoon.
Waar kan ik terecht met vragen of klachten?
Als er vragen zijn, bel ons dan op het bij jullie bekende 06-nummer.
We staan je graag te woord!